2011. január 11., kedd

+1 fejezet:Visszaemlékezés-Hogyan lett Bella vámpír?

Visszaemlékezés
Hogyan vált Bella vámpírrá?
Bella szemszöge
Mivel Jacob járőrözött a gyerekekkel,én sétálni indultam az erdőbe.De annyira belefeledkeztem a sétába hogy észre sem vettem hogy idő közben átléptem a határt.Ez nem is lett volna baj,ha a fiúk itt is védték volna a területet a vámpírok ellen, de mivel  ez a terület a szerződés szerint már nem az övék,ide csak vészhelyzet esetén jöhettek át.Gondtalanul sétálgattam tovább mikor a semmiből egy vámpír került elém.Jóképű volt,hófehér bőrű,szőke hajú és vérvörös szemű.
-Finomnak nézel ki.-szólt mézes-mázos hangon,majd beleszimatolt a levegőbe-Hmm…És az illatod is milyen mennyei!Remek vacsora leszel.-vigyorodott el.
-Büdös vámpír.-mondtam.-Ne aggódj!Nem élsz sokáig.-vigyorodtam el.Tudtam hogy Jacob és Ashley mindig megérzik ha baj van velem.És ha ők jönnek,jön a falka is.
-Mekkora egy szád van!Miből gondolod hogy nem élek sokáig?Csak egy harapás kell és véged is.-mosolygott kárörvendően.
-Ez nem igaz.Ismered azt a fajtát,amit vérfarkasnak hívnak?-kérdeztem tőle.Döbbent képét látva most én mosolyodtam el.
-Nem.Ők mégis mik?
-Ők vámpírvadászok.S elmondom neked,La Pushban egy egész falkányi van belőlük.
-Na és?Velem úgysem bánnak el.
-Azt csak hiszed.-Gondolom,mostmár elege volt belőlem mert csak ennyit mondott:
-Most véged.-És rám vetette magát.Még sikítottam egyet aztán csak azt érzékeltem hogy valami kemkény felszakítja a bőröm,majd később azt hogy valaki letépi rólam a vámpírt(mert Bella tudta hogy az.xD).
(Jacob szemszöge)
Éppen Ashley-vel és Joshua-val járőröztünk.De most a falka is velünk tartott,mert mostanában feltűnt egy idegen vámpír Seattle-ben.Persze erről Bella még nem tud…
Arra minden rendben Sam,Leah?-én
Persze.-Leah
Minden rendben.-Sam
Akkor jó!Szerintem egy kicsit letérhetünk a megszokott útvonalról.Rossz érzésem van.-én
Szerintem is!Nekem is furcsa érzésem van.-Ashley
Sejtésem beigazolódni látszott amikor  Bella sikításának hangja hasított a levegőbe.
Gyorsabban!Oda kell érnünk!-én.
A falka engedelmeskedett,s hamarosan a réten találtuk magunkat ahol egy magas vámpír Bella vérét szívta.Én gyorsan letéptem Belláról a vámpírt és berohantam az erdőbe átváltozni.Miközben átváltoztam,és felráncigáltam a nadrágom hallottam hogy a többiek szétszaggatják és elégetik a vámpírt.
-Bella?Bella,jól vagy?-Kérdeztem arcát simogatva,de ő nem válaszolt.Ekkor Sam lépett oda hozzám.
-Túl késő!A vámpír megmarta,méreg jutott a szervezetébe.Most haza kellene vinnünk és őriznünk amíg átváltozik.Ki tudja mi lesz belőle újszülött korában!-mondta Sam.S be kellett látnom,igaza volt.
(Bella szemszöge)
*a házban*
Testemet égette a tűz.Tudtam hogy mi történik velem.De most lehetetlennek tűnt hogy ezt a fájdalmat túléljem,csak azért hogy vámpírrá váljak.Pedig régen bármit megadtam volna ezért!Mindez most lehetetlennek tűnik.Minden porcikámat átjárta a tűz,de mégsem mozdultam.Tudtam hogy Jacob azt hiszi hogy ez az ő hibája,s minden egyes sikolyom fájna neki.Éreztem ahogy testemben a tűz égését lassan átveszi az erő,s ekkor éreztem meg hogy valami az arcomat simogatja.Egészen addig azt gondoltam hogy Jacob keze az,amíg észre nem vettem hogy milyen forró a bőre.Na,erre aztán kiábrándultam!Azonnal a falhoz lapultam,s onnan figyeltem az eseményeket.A falka  a fal túloldalán állt farkas alakba bújva,Jacob pedig lassan jött felém.Barátain jól látszott hogy ez nem tetszik nekik.Nem értettem,hogy miért.Aztán hirtelen bevillant:mostantól vámpír vagyok!Ezen aztán jót kuncogtam,de torkomon akadt a nevetés mikor rájöttem:A vámpír a vérfarkas ellensége.A farkasok valószínűleg azt hitték hogy valahonnan megéreztem a vér szagát,azért akadt torkomon szó.Pedig ez nem is igaz!Előttem volt jó néhány farkas,dobogó szívvel és sok-sok vérrel,de nem akartam nekik ugrani.
-Tudom magam türtőztetni.-mosolyodtam el.
-Az lehet!Viszont vadásznod akkor is kell!Na,gyerünk!Elmegyünk vadászni néhány nyers, fincsi, állatra!-Mondta Jacob,az utolsó három szót fintorral kísérve.
-Tőlem…
Remélem,örültök neki!A 3.feji majd jön,ha összegyűlik 5komi a másikhoz névvel. :) :D ;)

12 megjegyzés:

  1. Petra:
    Nagyon jó :D
    alig vároma kövi és az utána következő kövi részeket is :D XD

    VálaszTörlés
  2. Kösszííí! :D
    Megnézted a Visszaemlékezések menüpontot?Ha akarsz,kérhetsz ilyesmi visszaemlékezéseket! ;)

    VálaszTörlés
  3. Orsi10

    Folytasd kérlek anyira jó
    kérlek!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Folytatást!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Ez tök jó Lakó Lili folytasd

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ez a New Moon így történt az nem gond ha nem én szerintem nagyon jó

    VálaszTörlés
  7. Az utolsó három névtelen írjon egy újabbat névvel,vagy nem fogadom el!

    VálaszTörlés
  8. én írtam az egyiket Alex200

    VálaszTörlés
  9. Én is írtam Orsi40

    VálaszTörlés
  10. Halod írd már ezt az írományt mert már sokan várnak rá Orsi10 írta

    VálaszTörlés
  11. Orsi10:Írtam Hokán(aki nem tudja,mi az:lonevelde.lovasok.hu)!Ott minden kérdésedre választ kapsz. :)

    VálaszTörlés