2011. január 19., szerda

3.fejezet-Az első átváltozás

Blackek
3.fejezet
(Bella Black szemszöge)
-Ez lesz az!-kiáltottunk föl egyhangúlag.
-Na végre!Vegyük meg gyorsan aztán ti elmentek haza,mi pedig Bellával beszélgetünk az erdőben.-szólt Edward.Érezni lehetett hangján a határozottságot.
*az erdőben*
-Na szóval…-kezdte.-Kik voltak azok a farkasok,akik kiráncigáltak a házból?
-Joshua és Ashley.
-Honnan ismered őket?
-A közvetlen közelemben laknak.
-Hogy hívják az apjukat?-kérdezte.Szerintem kezdi sejteni a dolgokat…
-Jacob Black
-És az anyjukat?
-Bella Black
-Te komolyan összejöttél Jacobbal???-néz rám dühösen.
-Mi közöd hozzá?!?!!Fogadok hogy neked is volt kapcsolatod az elmúlt ötven évben!-Mostmár kezdtem begurulni.De a válasza csak mégjobban feldühített.
-Hát…Izé…-kereste a szavakat.-Volt egy barátnőm de…De…-És itt nem bírtam tovább.Elszakadt a cérna.Nem tudtam mi történik.Annyit éreztem hogy mérhetetlken düh tölt el,és olyan volt,mintha szétszakadnék
Basszus!Ez pont olyan,mint amit a fiúk monbdtak,amikor először változtak át!De az nem lehet!Hiszen én vámpír vagyok…-Gondolkoztam.És ekkor megtöltötték a fejem a hangok.
Skacok!Elkaptátok már?Régen megkellene lennie!-Hallottam a fejemben Jacob hangját.
Hello!-köszöntem gondolatban-Van itt valaki?-Szinte éreztem,ahogy mindenki megdermed.
Mi van?Pont olyan a hangja,mint Bellának!De az nem lehet,ő vámpír!!!-hatalmas összevisszaság kerekedett a fejemben.
Most akkor farkas lettem?-Ezt én sem bírhattam szó nélkül.-De hiszen én vámpír vagyok!Ez lehetetlen…Nem igaz!Hazugság.Valaki biztosan kipnotizált…
Huh!Akkor mostantól már anya is hallani fogja a gondolataim!Na,ne mondd!-hallottam meg Ashley nyávogós hangját.
Mostpedig mindenki visszaváltozik!-parancsolt Jacob.Mikor mindenki teljesítette a parancsot,Jacob hirtelen megjelent a tisztás szélén és Edwardra morgott.Edward vette az adást,és elrohant.Jacob most felém fordult.
Ok,Bella!Nyugodj meg,és öszpontosíts arra hogy újra ember…Akarom mondani:hogy újra vámpír vagy.Menni fog?
Persze.-Öszpontosítottam,próbáltam,nyugtattam magam és…És sikerült!Megint kétlábon álltam!Na,most…Van egy hatalmas kérdésem:Hogy változtam farkassá?Jó kérdés,mi?
-Jacob?-szóltam.S miután idefordította hatalmas,vörösesbarna szőrrel borított fejét,fojtattam.-Baj  lenne ha most lelépnék?-fejével nemet intett,és elszáguldottam a Cullen ház felé.Feltűnt,hogy sokkal gyorsabb vagyok,mint voltam.És sokkal…Áúúú!Sokkal figyelmetlenebb is…Nekimentem egy fának.Pedig az nem szokott előfordulni!Na,nézzük csak!Itt van a Cullen ház.Belépek az ajtón,és elkiáltom magam.
-Hahó,mindenki!Lejönnétek a nappaliba?-Mire ezt kimondtam,már a  nappaliban is voltam,a többiekkel együtt.
-Azért hívtalak ide titeket,mert rendkívüli dolog történt velem.Edward tudja,hogy micsoda.Viszont lefogadom,hogyő sem érti,hogy miért,és hogyan.
-Mondd már Bella!Nem bírom ezt a sok kíváncsiságot!-szólt közbe Jasper.
-Egyszerűbb,ha megmutatom!-mondtam.S erőnek erejét bevetve átváltoztam.
-Ez nem lehet!-tért magához Carlisle.-A vámpírok nem változhatnak át.Ráadásul,most változtál át 50év óta először!Mi történhetett?-gondolkozott hangosan.
-Engem nem zavar!Legalább valakivel egyenlőek az erőviszonyaim.-vigyorodott el Emmett.Mire én csak játékosan rámorogtam.
-Na de Bella!Ha ilyen játékos kedvedben vagy,ki is próbálhatjuk!-vigyorgott.A szája most már a füléig ért.Erre fogtam magam,és visszaváltoztam.
-Bocs Emmett,de most nincs hozzá erőm,se hangulatom.-folytattam.-Hol van legközelebb egy ágy?-kérdeztem.
-A szobámban!-szólt Alice és kézen fogott.Eddig észre sem vettem,de nagyon büdösek vagyunk!Jesszus!Akor magamat is bűzbombának fogom felfogni!Alice elvezetett a szobájához,és én az ágyra vetettem magam.Alice kilépett az ajtón,és magamra hagyott.Azt hittem,hogy csak pihenni fogok.De hirtelen elnyomott az álom.

Komikat!Jó lett?Lefogadom,hogy meglepett titeket! :D

4 megjegyzés:

  1. Parádi Petra(a farkasszroiktól)
    tök jó lett csak az a fura hogy amikor átváltozik akkor h-h van rajta ruha??mert nem kéne hogy szétszakadjon? :O XD
    csak egy kérdés nem pedig kritika (L) :D

    VálaszTörlés
  2. De,kéne...xD
    De hirtelen nem jutott eszembe...Nah,mindegy!Ezt már nem javítom ki. -.-
    Egyébként,ez nem egy jó kérdés:Hogyan lett Bella farkas,amikor már vámpír?
    Szerintem de. :)
    Kövi fejezetben új szereplő lép színre! ;)

    VálaszTörlés
  3. Orsi10(a hokáról)
    Szerintem nagyon jó
    egy kérdés Bella farkasá változott?
    Amúgy ez nagyon jó nincs semmi gond csak egy de nem fontos hogy kipnotizáltak ez hipnotizáltak ugye?
    amúgy nagyon jó sőt szuper már nagyon várom a 4.fejezetet

    VálaszTörlés
  4. Igen,Bella farkassá változott! "hallottam meg Jacob hangját""s ekkor megtöltötték fejem a hangok""hallottam meg Ashley nyávogós hangját"De nem biztos,hogy ezeket írtam! xD
    És a kipnotizáltak az hipnotizáltak akart lenni... xD

    VálaszTörlés