2011. január 10., hétfő

2.fejezet-Találkozás Edwarddal és a vásárlás

2.fejezet
- No de Bella!-méltatlankodott.-Ennyi kérdésre nem tudok választ adni.Mindenki jól van,persze.Edward-al történt néhány érdekes dolog.De ez hosszú történet…-látva türelmetlen arcomat,rögtön belekezdett.-Az egész úgy kezdődött hogy…
(Alice Cullen szemszöge)
-Miután elhagytunk,Los Angelesbe költöztünk és egy nagyobb erdő közepén éltünk 50évig.Edward nem bírta hogy nem vagy ott a közelében ezért az egész napot a szobájában töltötte és szerencse volt ha havonta egyzer elment vadászni.Ez így ment egészen tíz évig.Tíz éve csinálta már ezt,imkor úgy gondolta hogy csak elkeserít minket,ezért elment.Nem tudom hol van.Csak annyit mondott hogy visszajön Forks közelébe.Bár én úgy gondolom hogy valahol Port Angeles környékén tanyázik, de ez egyáltalán nem biztos.Mindenesetre,szétnézhetünk egy kicsit!-vigyorodtam el-Szerintem előbb menjünk a környező erdőbe!Most,hogy már vámpír vagy,könnyedén megtalálhatjuk,ha ott van ahol gondolom.
-Vágjunk bele!-mosolyodott el Bella.
(Bella Black szemszöge)
Már nagyon vártam hogy induljunk.Meg kell találnunk Edwardot!Sikerülni fog.
-Alice,hol áll a kocsid?-kérdeztem Alice-t.
-Nem messze.Már mehetünk is.-vigyorodott el,és szó szerint kirángatott az üzletből. Hamarosan már a Port Angeles közelében lévő erdő mellet száguldva élveztük a „hűs” szellőt.
-Ok Bella!Itt vagyunk.Most egyenesen bemegyünk az erdő közepébe és megnézzük hogy azon a réten van-e amire gondoltam.-mondta Alice.Én csak bólintottam,majd mind aketten elindultunk az erdő közepe felé.
-Nézd!Az ott!-mutatott Alice és egy kis figyelemmel én is észrevettem azt,amit ő.Az erdő közepén,egy hatalmas fa melett egy pici házikó állt.Gyönyörű volt.
-Oda kell mennünk?Ott lakik Edward?-kérdeztem hatalmas lelkesedéssel.
-Valószínű.De így sosem érünk oda.-mondta majd felgyorsított.Mivel tudtam hogy Edward ott van gyorsan utolértem,sőt,még le is hagytam Alice-t.Egy kicsit tétováztam az ajtóban.Vajon bekopogjak?Végül eldöntöttem:csak nem nézi rossz szemmel ha kopogtatok.
(Edward Cullen szemszöge)
Éppen a nappalimban ücsörögtem,amikor 3 halk koppanásra lettem figyelmes.Nem érdekelt túlzottan,előfordul hogy az ablakhoz ütődik 1-2 ág…Újra három koppanást hallottam,de ezúttal hangosabban.Most kimentem az ajtóhoz,de amikor kinyitottam,azt hittem képzelődöm.
-Szia Edward!-Köszönt a föld legszebb teremtménye.Már 50éve nem hittem benne,hogy újra találkozunk,aztán most itt áll az ajtómban.
-Hello Bella!-mosolyogtam.-Beljebb jössz?
-Hát persze,miért ne?-kérdezett még vissza majd belépett az ajtón.Csodálatos pillanat lett volna,ha valaki meg nem zavarja.Mondjuk igaz hogy csak gondolat volt,de akkor is!
„Edward!Kijönnél kérlek!Nem szeretnék csak úgy berontani!Lééégy szííííves!Láttam hogy Bella el akar vinni valahová.”
-Bella!Tényleg el akarsz vinni engem valahová?-kérdeztem tőle.
-Nem gondoltam hogy Alice elmondja…-már jól hangzik.-De el szeretnélek vinni vásárolni-terült szét arcán egy sátáni vigyor.-Elég hülyén nézel ki.Mikor néztél utoljára tükörbe?
-ÖÖÖÖmmm…Nem tudom megmondani.De vásárolni,engem?-hüledeztem.-Ugye tudod hogy ez nem fog sikerülni?
-Nem nem tudom.Mivel sikerülni fog.Erősítést skacok!-kiáltott ki az ajtón.
(Bella Black szemszöge)
-Nem nem tudom.Mivel sikerülni fog.Erősítést skacok!-kiáltottam ki az ajtón.Alighogy kimondtam,az ajtón belépett Alice,Rosalie,Emett,Ashley és Joshua.Említettem hogy a kocsiban felhívtam őket hogy csöndben jöjjenek utánunk?Gondolom,nem.De ne haragudjatok rám!Meglepit akartam.Edward elég döbbent képet vágott,ami csak segített a helyzetünkön.Ashley előlről húzta maga után,Joishua hátulról tolta,Rosalie és Emmett jobról ráncigálta,míg mi Alice-szel balról húztuk magunk után.Nem volt nehéz,amíg ki nem értünk az ajtón.Ugyanis ekkor Edward észhez kapott és próbált szabadulni.De végül is,hat az egy ellen?Nyert ügyünk volt.
-Na de srácok!Emmett,legalább te segítenél!Ráadásul farkasok?Ha szabad megtudnom kik ők?-kérdezősködött tovább.
-Maradj csöndben!A vásárlás után minden kérdésre választ kapsz.-vigyorodtam el.
-Bella!Ez egy hatalmas nagy szemétség…Mikor álltál át Alice oldalára?-morogta dühösen.
Erre nem válaszolok.Megmondtam neki hogy majd a vásárlás után.Beültettük ac kocsi hátsó ülésér ahol Emmett,Rosalie,Joshua és Ashley fogták őt körül.Most kivételesen én vezethettem Alice kanárisárga Ferrari Turbo-ját.Nagyon jó érzés volt.De sokkal jobb érzés volt amikor Edwardot vonszoltuk be a kedvenc üzletünkbe.A fiúk itt lemaradtak,hogy mi,lányok dönthessük el milyen ruha kerüljön Edwardra.
Először egy sötétbarna kosztümmel próbálkoztunk,de ez nem illet rá.Aztán próbálkoztunk még világoskékkel,sötétkékkel,sötétzölddel,feketével és világosbarnával is,mikor megtaláltuk az igazi.Ez a kosztüm bronzszínű volt,mint Edward haja és pont rá illett.Éppen elkaptuk az utolsó darabot.
Komikat!Milyen lett?
Kommenthatár:5 olyan komment aminek legalább a végére oda van írva a neved.Új fejezet:5komment után akkor ha van hozzá ihletem. :D
Tudom hogy szerintetek most kegyetlen vagyok,de nekem is kell a pihenés!xD

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó,már várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Ok.:)
    Szeretnél egy kis ajándékot?Ha igen,megírhatom hogy Bella hogyan vállt vámpírrá! :D

    VálaszTörlés
  3. SZUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés